מוות לפלסטיק: פסטיבל אינדי עם אג'נדה סביבתית בלבונטין  7
הליין־אפ של פסטיבל "מוות לפלסטיק". עיצוב: אור בגר

חדשות

מוות לפלסטיק: פסטיבל אינדי עם אג'נדה סביבתית בלבונטין 7

הצטרפו לשואוקייס על טהרת אינדי חלומי ומודעות לסביבה

צוות הקצה 02.11.2021

לא הצלחתם להגיע לגלזגו השבוע? רוצים לעורר מודעות למשבר האקלים ולהמשיך לתמוך במוזיקה מקומית במקביל? הדבר הכי טוב שאתם יכולים לעשות למען המטרה הזו השבוע היא להגיע למוות לפלסטיק – מיני פסטיבל אינדי שייערך בצהרי יום שישי הקרוב בלבונטין 7. המטרה של הפסטיבל היא להעלות מודעות לשימוש בפלסטיק, ובמסגרת האירוע לא תימכר שתייה בכוסות חד־פעמיות (מוזמנות/ים להביא את הכוסות הרב־פעמיות האהובות עליכם/ן).

בתכנית האמנותית, יוקמו דוכנים למכירת כוסות של הפסטיבל בעיצוב מיוחד, דוכן הטי־שירטס "סיוטים מהניינטיז" של הקומיקסאית אלנה קרנוס ותקלוט של רתם "סוויט צ'יקס" שרעבי. כל זאת לצד הופעות של כמה הרכבי אינדי אהובים שכדאי לכם להכיר:

החרגולים

המארגנים של האירוע הם הרכב פופ־גיטרות מופלא שנמצא בחיפוש מתמיד אחר הפזמון המושלם. השירים שלהם הם תמהיל של ניו־וייב אייטיזי בשילוב של חוש הומור ומודעות עצמית.

קיקי מלינקי

הלהקה בהובלת יסמין רביב יוצרים מיניאטורות אינדי־פופ מושלמות, עם גיטרות קצביות, פזמונים מדבקים ושירים על בנים מאכזבים ובחורות שנוסעות על אופניים בתל־אביב.

אור אדרי

אדרי היא יוצרת אינדי מוערכת וותיקה שליוותה עם הבס האייקוני שלה הרכבי שוליים מוערכים החל מאביב מארק והמוות ועד ליובל מנדלסון והמסע לפולין. כשהיא בחזית, היא יוצרת אלבומי סולו נוצצים שמביטים בערגה על היופי של העולם. החודש, היא הוציאה את אלבומה השני עשרים צעדים שכתבנו עליו כאן במגזין.

חשש אמיתי

ואם באדרי עסקינן, אז היא הייתה המפיקה של אלבום הבכורה של חשש אמיתי, שמצטרפים לוייב האינדי־פופ החלומי של האירוע כולו. השירים של ההרכב מגיעים היישר מסמטאות תל־אביב האייטיזית, והטקסטים מחזירים אותם לתחושת הזרות וקהות החושים של ההווה.

Shoken Boys

עוד הרכב אינדי חלומי, שמורכב מדוד בלאו, יניב ברנר, אמיר רייך ועמית דוד יגיעו עם הסינגלים הנוצצים שלהם להופעת פריצה מיוחדת בלבונטין.

מוות לפלסטיק ייערך החל מהשעה 13:00 ביום שישי, ה־5.11 בלבונטין 7

וואלק יש מצב שתעופ/י גם על אלו

  • עירית רוז שרון. צילום: אדוה דרור
    פוסט  

    ביקורות

    עירית רוז שרון שרה למאמינות ולמדמיינים

    אלבום הבכורה של היוצרת מציג עולם קסום עם כלים חיים ושירה תיאטרלית

    מלי רחום 24.04.2024
  • פוסט  

    מאמרים

    פרידה מריוט! שהביאה את המהפכה לרדיו הקצה

    ניצן פינקו מסיימת את שידוריה בקצה, ואנחנו חוזרים לתוכניות האייקוניות ביותר שלה

    צוות הקצה 22.04.2024
  • גיאגיא ואיילו בבארבי. צילום: תומר גילת
    פוסט  

    ביקורות

    גיאגיא ואיילו השכיחו לרגע את הצרות שבחוץ

    הצמד השיקו את האלבום השני שלהם בבארבי החדש, מול קהל שמוכן להישבע להם אמונים

    ירדן אבני 08.03.2024