לוח השידורים המחודש של רדיו הקצה!
Photo by James Krudop on Unsplash

חדשות

לוח השידורים המחודש של רדיו הקצה!

יוצאים לדרך עם שלל תוכניות חדשות, ושינויים בכמה תוכניות קבועות. כאן מתעדכנים.ות

צוות הקצה 20.08.2023

שמחות ומתרגשים לספר שהחל מהיום יוצא לדרך לוח שידורים מחודש לרדיו הקצה! הוא מכיל המון (אבל המון) שינויים בזמנים של תוכניות קיימות והוספה של תוכניות חדשות. אתם.ן מוזמנים.ות להתעדכן בקצרה בלוח הזמנים השבועי השלם של הקצה כאן, או לקרוא פה למטה באריכות על כלללל השינויים המרגשים והמשמחים שנכנסים לתוקפם השבוע, בואו נתחיל:

ימי ראשון בקצה

בימי ראשון, מיד אחרי קוואמי, ברק דיקמן יתחיל לשדר כבר מ־16:00 את Fun Intended עם מיטב האינדי־פופ החדש שיש שם, ומיד אחריו תצא לדרך רצועה שבועית מורחבת של תוכניות דאנס עם לא פחות משלש דיג'ייות חדשות ומופלאות שמצטרפות אלינו!

מדי ראשון ב-17:00 תפתח את הרצועה הדאנסית טל פורטוס עם Soulful House Shake – חגיגה של האוס חדש ועדכני יחד עם קלאסיקות על־זמניות של התחום. מ־18:00 תשדר אחריה קרן רוטשטיין, AKA גונדי, את Gondilicious, שתהיה מסיבה שבועית של דאנס אלקטרוני עם מוזיקה ערבית, אפריקאית וכזאת שבאה ממקומות שרחוקים מהאוזן המערבית, ומ־19:00 תגיע אלינו לוטי ותשדר את Rave Report, שעה שתכלול את מיטב אלקטרוניקת האנדרגראונד של ימינו, עם מה שחדש ומלהיב באלקטרו, אסיד, פוטוורק, טו־סטפ, ג'אנגל/ברייקס/גטו ו־UK Beats!

השדרנים החדשים של יום ראשון. מהפינה הימנית העליונה לכיוון השעון: גונדי, איתן הובר, לוטי וטל  פורטוס (צילמו בהתאמה: אסף סולומון, דניאל ארום, ליאל בנווניסתי ודניאלה אפלפלד)
השדרנים.ות החדשים.ות של יום ראשון. מהפינה הימנית העליונה לכיוון השעון: גונדי, איתן הובר, לוטי וטל פורטוס (צילמו בהתאמה: אסף סולומון, דניאל ארום, ליאל בנווניסתי ודניאלה אפלפלד)

ושניה, לא סיימנו. אחרי כל החגיגה הזאת יגיע איתן הובר וישדר מדי ראשון מ-20:00 את Noisepicker, שתהיה צלילה שבועית אקלקטית לעולמות של רעש כאוטי ומענג. נזכיר גם שהצטרפה אלינו ממש לאחרונה מירב איסר, שמשדרת פעם בשבועיים בחצות היום של ראשון (ברוטציה עם צומת באוויר של ליה מור) את קאריביט השמחה והכיפית, עם כל מה שחדש בדאנסהול, רגאיי, סוקה, אפרוביטס, אמאפיאנו ואפרו־טראפ. וירדן אבני עבר באופן קבוע לשעה 13:00 בימי ראשון עם הכל בבת אחת בה הוא מתעד בססגוניות את טעמו במיטב מוזיקת הפוסט־ז'אנר החדשה שיוצאת ללא הרף.

שדרני עשר בבוקר בקצה. מימין לשמאל: גיא שהם, דיג'יי אלארם ועידן אלתרמן (צילום גיא שוהם: שירי מזן; צילום עידן אלתרמן: נועה ניר)

הבוקר החדש של הקצה

אם זה נראה כמו הרבה, אז רק התחלנו: לראשונה אנחנו עומדים לפתוח את שידורינו החדשים (והלא חוזרים) באופן קבוע כבר משמונה בבוקר! עם תוכנית בוקר יומית חדשה בניצוחו של אלפרד כהן! התחלנו תהיה מפגש יומי בו אלפרד יקשיב איתכם ואיתכן מדי בוקר למוזיקה החדשה שיצאה, גם מהעולם וגם מהארץ, ויחווה אותה איתכםן. תוכלו כמובן לכתוב לנו תוך כדי גם מה אתם חושבים על השירים שישודרו. מדי שני עד חמישי, בין שמונה לתשע בבוקר. זה גם הזמן לומר תודה ענקית ולשלוח מלא אהבה ליקירינו גל אפלרויט, שלצערינו הרב לא ימשיך את תוכניתו אבל ש- חובה לציין – התוכנית הסתיימה הכי בטוב שאפשר, ושאנחנו מקווים שגל עוד ישוב אלינו. אוהבים אותך גל!

ואחרי שאמרנו את זה: יש לנו מהשבוע תכניות חדשות לעשר בבוקר! מדי שני מעשר יגיע אלינו גיא שוהם! אחד האנשים היותר מלאי גרוב שיש, ישדר את תוכנית עשר. בימי שלישי בעשר יגיע לאולפן הקצה לא אחר מאשר עידן אלתרמן! עידן ישדר תוכנית קבועה בשם השיר הכי יפה בעולם. שבה הוא ישדר את השירים שבעיניו הם… הבנתם בקיצור. את המשבצת של עשר בבוקר בימי רביעי, בין התחלנו של אלפרד לבין הכל פה חולה של חיים בנימיני, יתפוס דיג'יי אלארם! מתקליטני ההיפ־הופ החלוציים והמבריקים בהיסטוריה המקומית, אלארם, שמוכר גם כאור טרגר, ילהטט מדי שבוע על הפטיפונים שלל גרובים מפנקים לפתיחת היום, בתוכנית שהוא קורא לה "בייגל 514". ובימי חמישי, ראובן ברדך עובר עם אקלקטיק לעשר, לשעת רוקנ'רול שעושה טוב על הבוקר.

השדרניות החדשות של יום שני. מהפינה הימנית העליונה לכיוון השעון: ריי-וי, הזאבות ותמר יזרעאלי (צילום הזאבות: דניאל שטרית; צילום ריי-וי: מרב מרודי)

ימי שני בקצה

מאוחר יותר בימי שני יהיו שתי תכניות חדשות, שישודרו ברוטציה על אותה משבצת, כל אחת מהן פעם בשבועיים. אז קבלו בימי שני ב־15:00 – פעם בשבועיים – את תוכניתן החדשה של הזאבות! חברות להקת האינדי־רוקנ'רול יגיעו לכינוס על הנושאים הבוערים שיש שם מבחינתן ועם המוזיקה האהובה עליהן. התוכנית תקרא לשון הרע לה. במקביל אליהן – קבלו את הדיג'יית הנפלאה תמר יזרעאלי שמצטרפת אלינו עם תוכנית חדשה בשם TamarIndie! עם תמהיל מכשף של אינדי רוק, פוסט־פאנק, דארק אייטיז ועוד מטעמים. מיד אחריהן – פיות נורדיות של ליבי רן תהפוך לתוכנית שבועית קבועה, מדי שני בין 16:00-17:00, עם כל מה שחדש ומקסים באינדי הסקנדינבי. בתשע בערב של לילות שני תצטרף אלינו הדיג'יית והויג'יית הנהדרת Ray-V (רויטל אלקיים) עם טריפ שבועי, אישי ומלא קסם.

המצטרף החדש לימי רביעי בקצה, משה לוי. (צילום: מיקי קלאר\מור פרל צור)

ימי שלישי ורביעי בקצה

בימי שלישי עלתה ממש לאחרונה ותמשיך ביתר שאת סדרה חדשה, מרתקת ומסחררת של מני ארנון על סיפורם של הרולינג סטונז! תוכניתו האישית והנהדרת של מני, מני טיים, עברה באופן קבוע ל־13:00, ובצמוד אליה מ־14:00 ועד 15:00 צולל מני מדי שבוע לעומק ההיסטוריה והדקויות של הסטונז, עם הסיפור המלא, המפורט והמרתק כפי שטרם סופר ברדיו בארץ. מיד אחריו תוכלו לשמוע פעם בחודש את חופשי חודשי הנהדרת של דרור זמיר, שעוברת דירה לשלישי האחרון של כל חודש ב־15:00, ופעם בחודש באותה משבצת עד 17:00 תוכלו לשמוע (וגם לדרג) את המצעד החודשי החדש של הקצה! ברק דיקמן, אביעד ליפקין ועמית רהב ליבנה חוגגים את השירים האהובים עליכם.ן מדי חודש בחודשו (שירים שתוכלו לבחור בלינק הזה).

אה כן, וזה עוד לא הכל. למקרה שלא שמעתם.ן – סמי בירנבך (!!!!!!!!!!!) הצטרף אלינו לרצועה לילת חודשית ומהפנטת בעריכתו במסגרת תוכנית הלילה של שלישי – אפטר דארק. בשמונה בערב של ימי רביעי יצטרף אלינו משה לוי – אחד המומחים המוזיקליים הגדולים שאנחנו מכירים, ואיש הבלוג No Words, עם שמיכה חשמלית (איזה שם ינעל העולם) לשעה שבועית סופר מגוונת ומלאת רגש של טעמו המוזיקלי האישי.

זהו בינתיים. וכנראה שנוכל לספר לכם.ן עוד חדשות טובות בקרוב – הישארו קשובים.ות!

מוזמנים.ות להתעדכן בלוח השידורים המלא של רדיו הקצה כאן

וואלק יש מצב שתעופ/י גם על אלו

  • עירית רוז שרון. צילום: אדוה דרור
    פוסט  

    ביקורות

    עירית רוז שרון שרה למאמינות ולמדמיינים

    אלבום הבכורה של היוצרת מציג עולם קסום עם כלים חיים ושירה תיאטרלית

    מלי רחום 24.04.2024
  • פוסט  

    מאמרים

    פרידה מריוט! שהביאה את המהפכה לרדיו הקצה

    ניצן פינקו מסיימת את שידוריה בקצה, ואנחנו חוזרים לתוכניות האייקוניות ביותר שלה

    צוות הקצה 22.04.2024
  • גיאגיא ואיילו בבארבי. צילום: תומר גילת
    פוסט  

    ביקורות

    גיאגיא ואיילו השכיחו לרגע את הצרות שבחוץ

    הצמד השיקו את האלבום השני שלהם בבארבי החדש, מול קהל שמוכן להישבע להם אמונים

    ירדן אבני 08.03.2024