השירים החדשים שעשו את השבוע
זוהרה נידם. צילום: דניאל וגמן

חדשות

השירים החדשים שעשו את השבוע

14 סינגלים שיצאו בשבוע האחרון מהזירה המקומית

חן ליטבק, ירדן אבני 18.04.2022

היי שם! זה ירדן וחן. אלפרד שלנו בחופשה, ואנחנו נשתדל למלא את מקומו בשבועיים הקרובים ונמשיך לאסוף לכם את מיטב המוזיקה המקומית החדשה שיצאה במהלך השבוע האחרון. איך אלפרד אומר? מוזמנים/ות לקרוא ובעיקר להקשיב.

Shelly Archer – Been a Long Time

אחרי "Lovebird" המופנם והאינטימי, שלי ארצ'ר מוציאה שיר חדש עם ביצוע ווקאלי עוצמתי ועשיר יותר. תגיעו בשביל המלודיה העוטפת והקליפ הכובש, תישארו בשביל הפזמון הממוטט שבמרכזו.

Tal Zohar David – Fade To The Laser

השיר החדש של טל זהר דוד הוא רוק כבד שהוא הכל חוץ מקלישאה. זה מתאפשר בזכות עיבוד שמעביר את המאזין בטווח שלם של רגשות, ומושלך אל תוך הפקה אלקטרונית שמרככת אותו. מתאים גם למנענעי הראשים וגם לאלו שזקוקים לחיבוק.

רן טימור – מגיע בשלום

השיר החדש של רן טימור מתעל אגדות רוק ישראלי כמו אהוד בנאי ומרפרר לסיפור התנ"כי של אברהם אבינו, וכל זה בתוך הפקת סינת'־פופ אייטיזית ואנרגטית.

אהד אנג'ל – מחר

אהד אנג'ל עם EP חדש שמכיל ארבעה שירי רוק אלטרנטיביים ובועטים. "מחר" הוא השיר הפותח ממנו, מלא בגיטרות מנסרות ומחשבות על סוף העולם.

בייגלה – ימי שלישי עם נירו

נירו מ"ימי שלישי עם נירו" הוא ניר רוזנבאום שהפיק את הביט לשיר החדש של הראפר בייגלה (ליאור בייגל). ביט הבום־באפ ממכר והאנרגיות הגבוהות של הביצוע עושים חשק להיות באולפן הביתי שלהם ולהזיז את הראש ביחד איתם.

יואב בן־משה – אני רוצה להשתחרר

יואב בן־משה הוא יוצר צעיר שמוציא את השיר הראשון מתוך אלבום הבכורה שלו. עם בלוז סינגר־סונגרייטרי מקורי, הוא מגיש טקסט ציני ומשעשע שמעיד על המון אופי ביצירה שלו.

Ben Simone – Sunrise, What a Surprise

חנן בן־סימון ממשיך להיות אחד מהכשרונות הייחודיים והמעניינים שקיימים היום במוזיקה המקומית גם בסינגלים מהאלבום השני והמצופה שלו. בשיר החדש שהוציא הוא מוביל הפקה אלקטרונית מרווחת וסבלנית כל הדרך עד שהיא מתפוצצת מצבעים ואורות בחציה השני.

אבימור קינן‎‎ – מלאך

אבימור קינן מוציאה שיר נוסף מתוך אלבום הבכורה שלה. הפקת הרוק האלטרנטיבי האפלה והמהפנטת של
ניר שלמה הולכת יד ביד עם הסיפורים המכשפים של קינן.

Infected Mushroom vs Dudu Tassa & Berry Sakharof – La Trib Ani Utruch

לקראת אלבום חדש שייצא בספטמבר, אינפקטד מאשרום מוציאים רמיקס לשיר משותף של ברי סחרוף ודודו טסה, שהאחרון הקליט מחדש באלבום שלו עם הכווייתים. רייב רוקנ'רולי ומעיף כתמיד.

ריטה ואייל ליאון קצב – BOOM BOOM BOOM

ריטה והמפיק אייל ליאון קצב מוציאים אלבום משותף תחת השם Duende (ביטוי ספרדי למצב רגשי מועצם של הבעה ואותנטיות). בסינגל הראשון מתוכו, הזמרת שרה בצרפתית חלקלקה מעל ביט ממכר שראוי להפוך ללהיט בכל מדינה שמכבדת את עצמה.

פלד – חרבות/זה לא מעניין אותי (Live)

אם אתם רוצים להבין את העוצמה האמיתית של השירים של פלד, אתם צריכים לשמוע אותו בהופעה. עכשיו הוא מוציא אלבום הופעה עם ביצועים מכל האלבומים שלו. ביצועים כבדים, מהנים ואנרגטיים כמו "חרבות/זה לא מעניין אותי" מוכיחים למה מדובר בתופעה של ממש.

איה כורם – שיר אהבה פשוט (פשוט) 2022

איה כורם ממשיכה להוציא גרסאות חדשות לשירים מאלבומיה הראשונים, הפעם גרסה שקטה ללהיט העצום מאלבומה הראשון. עוד פרק מרגש במסע של כורם להשיג מחדש את השליטה על היצירה שלה.

ZOHARA – CURLY

היוצרת והמפיקה זוהרה נידם מוציאה שיר פופ פנטסטי על השיער שלה, שהוא בעצם שיר על זהות ועל חופש.

דינוזאורוס – קריוקי טוקיו

דינוזאורוס, להקת הרוק המעניינת של הרגע, מוציאים EP חדש עם שירים שנוטים יותר מתמיד לעבר השפעות ההיפר־פופ שלהם. הסינגל שיצא מתוכו נכתב לאחר שאיתמר קציר חזר מסיקור האולימפיאדה בטוקיו בקיץ האחרון.

מוזמנות/ים להאזין לתכנית inDbox המשודרת אחת לשבועיים בימי רביעי בשעה 17:00

וואלק יש מצב שתעופ/י גם על אלו

  • עירית רוז שרון. צילום: אדוה דרור
    פוסט  

    ביקורות

    עירית רוז שרון שרה למאמינות ולמדמיינים

    אלבום הבכורה של היוצרת מציג עולם קסום עם כלים חיים ושירה תיאטרלית

    מלי רחום 24.04.2024
  • פוסט  

    מאמרים

    פרידה מריוט! שהביאה את המהפכה לרדיו הקצה

    ניצן פינקו מסיימת את שידוריה בקצה, ואנחנו חוזרים לתוכניות האייקוניות ביותר שלה

    צוות הקצה 22.04.2024
  • גיאגיא ואיילו בבארבי. צילום: תומר גילת
    פוסט  

    ביקורות

    גיאגיא ואיילו השכיחו לרגע את הצרות שבחוץ

    הצמד השיקו את האלבום השני שלהם בבארבי החדש, מול קהל שמוכן להישבע להם אמונים

    ירדן אבני 08.03.2024