"נקודת חן" היא תוכנית מוזיקה מקומית המשודרת אחת לשבועיים, בימי ראשון, בה מארחת חן ליטבק יוצרים מקומיים לריאיון באולפן ולהשמעת המוזיקה שלהם ושל אחרים.
והפעם, בקאמבק של התוכנית לרדיו ולמגזין אחרי הרבה זמן שלא, אנחנו עם טל למדן. היוצר הוציא בשנה שעברה את אלבומו השני, זה מה שיש, ארבע שנים לאחר אלבומו הראשון, מחכה רק לך. הוא הגיע לתוכנית כדי להשמיע בבכורה את השיר החדש שלו, "מחר כבר עבר", בהפקת בן אבגיא.
האלבום הראשון שהוצאת נגנז מהסטרימינג, למה בעצם?
אני חושב שהוא הוקלט בשלב מוקדם מדי. הלוואי שהייתי מקליט אותו רק לטלפון. זה נשמע לי שממש רצתי קדימה מהר ואמרתי ״אוקיי סטרימינג עכשיו״. אפל מיוזיק בדיוק הגיע לארץ ועפתי על זה ואז הכל היה בחוץ, אבל זה לא היה אמור להיות בחוץ.
בכל זאת ניסית להקליט אותו שוב עם הרכב באולפן
נכון, זאת הייתה איזושהי סגירת מעגל שלי עם האלבום הזה. בעצם נכנסתי עם הלהקה לאולפני אנובה ועשינו שם לייב סשן, סוג של רימייק לאלבום הראשון. עדיין זה הרגיש לי כמו נישה שהיא התחלה מוקדמת שלי שאמורה להיות אולי במקומות מסוימים באינטרנט כמו באנדקאמפ. אבל אני רוצה איזשהו דף חלק עם עצמי לפחות בכל מה שקורה בסטרימינג ובחוץ במדיה.
השיר החדש שלך, "מחר כבר עבר", בעצם קרוי על שם שיר של צ'ארלי מגירה
גיליתי את צ'ארלי יחסית מאוחר, כשיצא הסרט התיעודי עליו. קצת צללתי למוזיקה שלו ובעיקר אהבתי את הטקסטים, את מה שהוא משדר. מין דמות כזאת שהיום פחות קורית פה בסצנה המקומית ואני לקחתי משם לא את כל האפלוליות של הדמות, אלא משהו בטקסטים. התחלתי לעבוד על סינגלים חדשים, על שירים חדשים וכנראה שזה חילחל. זה טקסט שאני עובד עליו כבר כמה שנים. פאן פאקט – ניסיתי למצוא שמות אחרים לשיר וזה פשוט היה הכי נכון לקרוא לזה ככה. אז כן, זו איזושהי מחווה לצ׳ארלי.
זה מפתיע כשחזרתי בראש שלי לטקסט המקורי של השיר. לא ניסית להמשיך אותו. זה לא ״מחר כבר עבר 2״
לא, זה בגדר השראה בלבד. אין שום ניסיון לעשות איזשהו טקסט המשך או שיר המשך או משהו כזה. זה יותר באוויר כזה, זה קיים שם איפשהו. נוכח שם איפשהו.
הפקה: תום גבעול