עכשיו יותר מתמיד: פסטיבל חשיפה בינלאומית 2021
פסטיבל חשיפה בינלאומית 2021. עיצוב: TALOOSH

חדשות

עכשיו יותר מתמיד: פסטיבל חשיפה בינלאומית 2021

חוזרים למתכונת של הופעות חיות מול אורחים מרחבי העולם

צוות הקצה 27.10.2021

אחרי שנה וחצי של כאוס, התקופה האחרונה מציגה אווירה של חזרה לשגרה בעולם המוזיקה הישראלי. כשפסטיבלים והופעות חוזרים להתקיים באופן סדיר, אין תזמון מושלם יותר לחזרתו של פסטיבל חשיפה בינלאומית למוזיקה, שייערך זאת השנה ה־12 בירושלים ובתל אביב. לאחר שנערך בשנה שעברה באופן מקוון, בשיאם של הסגרים והריחוק החברתי, הפסטיבל חוזר למתכונת של הופעות חיות מול קהל מקומי ומשלחת של מעל 50 אורחים משפיעים מתעשיית המוזיקה העולמית, החל ממפיקים ואנשי חברות תקליטים, דרך עיתונאים ושדרנים ועד מנהלים אמנותיים ובעלי מועדונים שיגיעו לחוות את הסצינה הישראלית ולמצוא את הכשרונות החמים ביותר שבה.

הפסטיבל ייערך בין התאריכים 23-28.11, בשבוע אחד עם כשרונות עולים מעולמות הג'אז, אינדי, מוזיקה אלקטרונית, רוק, היפ־הופ ועוד. הנה כמה שמות משמעותיים שיופיעו במסגרת האירוע:

נונו

פרסונת הפופ האקסצנטרית של נעמי אהרוני גל מגיעה לפסטיבל אחרי שני להיטים שהציגו חזון מוזיקלי שמערב פופ צבעוני עם היפ־הופ מלא במודעות עצמית וחוש הומור. היא משתפת פעולה עם המפיק עיליי אשדות, והקליפים שלה בבימויו של אדם גבאי זכו להצלחה ויראלית רבה ביוטיוב.

אקו

הראפרית המוכשרת הוציאה החודש את אלבומה השני בעברית, שנייה, שמערב יותר מתמיד את הראפ המלהיב שלה עם סגנונות כמו R&B, פ'אנק ודאנס. מוקדם יותר השנה, היא הוציאה את הפסקול לסדרת הלהיט של כאן "המפקדת" יחד עם תומר כץ (D FINE US).

עוזי נבון

עדיין לא הצטרפתם לשגעון של עוזי נבון ולהקתו? האלטר אגו של שוזין (Geshem, 3421) הוא דמות מפוברקת ש"פעלה" בסצינת הגרוב הישראלית של שנות השבעים, והמוזיקה שלו היא חגיגה של דיסקו, פ'אנק וסול כחול־לבן שמוגשים בר' מתגלגלת.

הילה רוח

את הילה רוח כמעט אין צורך להציג – אחד מהקולות המשמעותיים בסצינת האינדי הישראלית של השנים האחרונות הוציאה כבר שיר חדש אחד מהאלבום החדש והמצופה שלה, ובתקווה נקבל עוד טעימות מהסערה השקטה של השירים החדשים שלה גם כשתופיע בפסטיבל.

BĘÃTFÓØT

פרויקט הסולו של אודי נאור (Red Axes) התרחב ללהקה כשהוא צירף אליו את עדי ברוניצקי (Deaf Chonky) ונמרוד (נימשי) גולדפרב. אלבום הבכורה שלהם מכיל קטעי אלקטרו־פופ כיפיים והזויים שמנסים להגיד הכל וכלום באותה עת, מרגיזים כמו שיר פאנק נוקב במיוחד ומזיזים כמו קטע טכנו שחוזר על עצמו לנצח. הנה התוכנית שערכה הלהקה במסגרת "הקצה שלי":

22.9.2021

פסטיבל חשיפה בינלאומית ייערך בין התאריכים 23-28.11 בירושלים ובתל אביב.

וואלק יש מצב שתעופ/י גם על אלו

  • גיאגיא ואיילו בבארבי. צילום: תומר גילת
    פוסט  

    ביקורות

    גיאגיא ואיילו השכיחו לרגע את הצרות שבחוץ

    הצמד השיקו את האלבום השני שלהם בבארבי החדש, מול קהל שמוכן להישבע להם אמונים

    ירדן אבני 08.03.2024
  • הלאדו נגרו. צילום מסך מתוך ערוץ היוטיוב
    פוסט  

    ביקורות

    הלאדו נגרו משייט בין הטבעי לדיגיטלי

    האלבום החדש של היוצר האמריקאי־לטיני ממזג בין הנפש העדינה שלו לסקרנות המוזיקלית שמניעה אותו

    ירדן אבני 28.02.2024
  • עמית בויום (Cherry Coloured). צילום: ניתאי לוי
    פוסט  

    ביקורות

    הדמיון האינסופי של Cherry Coloured

    היוצרת עמית בויום הוציאה את אחד מהאלבומים הישראליים הכי טובים שעדיין לא שמעתם

    ירדן אבני 20.02.2024