מגזין הקצה – דבר המערכת

חדשות

מגזין הקצה – דבר המערכת

מספר מילים לכבוד השקת מגזין הקצה הרשמי

צוות הקצה 19.07.2021

מאז שהקצה עלתה לאוויר כתחנת רדיו בפני עצמה, תמיד היה חלום קטן שחלק ממנה יהיה גם מגזין כתוב. בשנים האחרונות היינו שומעים מדי פעם טפטופים של המילה "מגזין" נזרקת לאוויר. טיפות של רעיון שהיה שם והמתין. רעיון שנראה טבעי לגמרי, אבל בהתחשב בכמות הפסיכית של העבודה שהייתה קודם כל לגרום לכל הדבר הזה להתרחש רדיופונית, הניחו את חלום המגזין בצד, במשך הרבה מאוד זמן.

לפני תשעה חודשים בערך, חן ליטבק, שמשדרת אצלנו את "נקודת חן", באה ואמרה שהדבר הזה חייב לקרות. בדרייב עבודה אדיר היא החלה להניע את הגלגלים כמפיקת המגזין הראשית וכעורכת התוכן המקומי. תוך זמן קצר באמצע שיחות בזמן קורונה, תומר קופר הצטרף כעורך הראשי. אלינו ואל קוואמי חברו עידן אפשטיין שאחראי לעיצוב הנפלא של המגזין, תֹם גמליאלי שניהלה ביד רמה את הצד הוובי של הפרויקט, אלי כהן שפיתח אותו באהבה, מלכה פינקלשטיין שעזרה והייתה בצוות הבריינסטורמינג, ובכלל, צוות נהדר שהולך וגדל של כותבות וכותבים, עורכות ועורכים ועוד. 

אחרי חודשים של מחשבות, קבוצות וואטסאפ, דיונים, מלא שיחות זום וסיעורי מוחות, הטפטופים הפכו לפוסטים שהתחלנו לפרסם לקראת החלום ההוא, שעכשיו הפך למציאות. יש לנו מגזין רשמי וזה מרגש נורא. וכמו במקרה של הרדיו, גם על המגזין כולנו עובדות ועובדים בהתנדבות. אנחנו אוהבים/ות לא רק לשמוע ולהשמיע מוזיקה, אלא גם לקרוא עליה ולכתוב עליה, בתקווה גם לחשוף את הקוראות והקוראים לדברים שאולי הם לא הכירו לפני כן, וגם על מנת לעורר דיון. כי אם יש משהו שאנחנו יכולים/ות לדבר עליו ולהתעסק בו בלי סוף – זו מוזיקה.

בשביל ליצור איתנו קשר בענייני מגזין, הצעת אייטמים, תגובות ועדכונים, ניתן לפנות אלינו במייל: [email protected]. אל תיעלבו אם לא נגיע או נגיב לפעמים ממש במהירות, אבל אנחנו נראה את הכל ונשתדל להתייחס לכל פניה במלוא הקשב והרצינות. תזכרו שכולנו פה עובדים בהתנדבות מלאה ואנחנו מאמינות ומאמינים שהמגזין הזה, בתמיכתם ובעזרתם של אוהבות ואוהבי מוזיקה, יוכל להיות דבר יפה שישמח אותנו מאוד. וכל זה קורה בסך הכל שמונה ימים אחרי שנכנסנו לאולפן חדש בביתנו הטרי – האוזן השלישית. אז הנה עוד התחלה חדשה עבור הקצה.

אנו רוצים להגיד תודה גדולה, ענקית ומחבקת לכל מי שנתנו, נותנות ונותנים יד לדבר הזה. על כל עזרה, מהקטנה עד לגדולה. על עריכות, טקסטים, קידומים, פוסטים בסושיאל, פידבקים, הערות והמון דקות, שעות וימים. המגזין הזה הוא בשביל כל מי שקוראים אותנו ומאזינים לנו פה בקצה. אז מקווה שתיהנו ממנו, בין אם אתם/ן נמצאים מאחורי הטקסט או נחשפים אליו כשהוא מולכם/ן. קריאה מהנה, מהלב של כולנו.

וואלק יש מצב שתעופ/י גם על אלו

  • עטיפת האלבום 1900?
    פוסט  

    מאמרים

    הסיפור של פורטיס – פרק 10: כן אנחנו שניים

    החומה נפלה, רוקסן קמה, MTV הגיעה לישראל. זה הזמן ל... 1900?

    תומר קריב 10.03.2021
  • Lingua Ignota Roadburn 2019
    פוסט  

    סיכומים

    הדברים היפים: סיכום שנה מוזיקלית

    רגע לפני שהיא מסתיימת, קוואמי חוזר לרגעים המוזיקליים של 2020 עם אלבומי השנה האישיים שלו

    קוואמי 29.12.2020
  • טניה סאלח
    פוסט  

    ביקורות

    טניה סאלח – .10A.D | אלבום

    היוצרת הלבנונית מתבוננת לתרבות המזרח־תיכונית ישר בעיניים וקושרת בין האישי והקולקטיבי

    ילי ורדי 05.04.2021